sobota, 9 lipca 2016

Internet nie gryzie czyli odpowiedz na potrzeby bloga komputer nie GRYZIE

Ponad rok temu rozpocząłem pisać bloga który miał służyć jako notatnik do prowadzonych zajęć z emerytami którzy chcieli się nauczyć obsługiwać komputer. Pamiętam wtedy, że długo się zastanawiałem nad tym jak nazwać tego bloga i padło wtedy na hasło komputer nie gryzie.

Pamiętam że na początku uczyłem moich uczniów jak odnajdywać notatki i że, to była jedna z ważniejszych umiejętności którą opanowali. Ponieważ prosiłem ich na samym początku zajęć by zobaczyli co takiego napisałem dla nich na bieżące zajęcia.

To było niesamowite doświadczenie kiedy w moim udziale było nauczenie osoby powyżej 70 roku życia pierwszego kontaktu z myszką komputerową, klawiaturą czy ekranem komputera.

Teraz przyszedł czas by zrobić krok dalej i uruchomić bloga Internet nie gryzie w którym bardziej się skupię na tym jakie doświadczenia zbieram dzięki możliwości korzystania z internetu.

Charakter moich wypowiedzi często bedzie miał techniczny ale również socjologiczny bo to dla ludzi robimy wszystko w swoim życiu.

W blogu z zasady dopuszczam możliwość komentowania i pozostawiania linków, do swoich stron. To bardzo miłe jak widzę że, z mojej pracy korzystają firmy mające w swojej ofercie zapewnienie swojemu klientowi wysokiej jakości linków pozycjonerskich. To daje mi zadowolenie oraz zachęte do dalszej pracy by wykorzystać efekty mojej pracy w promowaniu stron które realizuje dla moich klientów.

Dziękuję i serdecznie zapraszam do odwiedzania moich blogów.
Zobacz bloga komputer nie gryzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz